Érdekeset olvastam a kínai fogyasztás luxusmárkákra gyakorolt hatásáról.
A lényeg: az ott beinduló luxusfogyasztás szolid növekedési lehetőséget jelent a luxusmárkáknak.
Az még jobban megdöbbentett, amikor a kínai autógyártócég honlapján elkezdtem olvasgatni a gyártott termékekről.Valamelyik autóshow-n bemutatták a cég első saját autóit, mennyire olcsók meg ilyenek, aztán rögtön utána jött a törésteszmutatók is. Tényleg bátorság lesz ilyen autót venni.
Kína, fogyasztás, luxus na meg a világgazdaság
2007.02.22. 23:23 | mézesbandi | Szólj hozzá!
Címkék: kína luxus
A bejegyzés trackback címe:
https://procontra.blog.hu/api/trackback/id/tr8639338
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.